Zwroty i reklamacje
Produkty w naszym sklepie tworzone są na zasadzie print-on-demand, czyli drukowane specjalnie dla Ciebie w momencie złożenia zamówienia. Dlatego nie przyjmujemy standardowych zwrotów „bo się rozmyśliłem”.
Przyjmujemy reklamacje w przypadku:
-
uszkodzonego towaru (np. zniszczenie w transporcie),
-
błędu produkcyjnego (np. zły nadruk, zły rozmiar, wada techniczna).
Nie przyjmujemy zwrotów, gdy:
-
zamówiłeś zły rozmiar (prosimy sprawdzać tabele),
-
produkt Ci się „odwidział”,
-
grafika wygląda dokładnie jak w podglądzie, ale nie „na żywo”
Co zrobić, jeśli coś jest nie tak?
-
Napisz do nas: kontakt@vhrednywterenie.pl
-
Dołącz zdjęcie produktu i numer zamówienia
-
Reklamację możesz złożyć do 14 dni od otrzymania paczki
